Another new pc thread

Another new pc thread

Another new pc thread - Page: 4

Thread started by biggest_kid on Wednesday, 6:44pm December 30th with 50 replies. Views: 6,020

neg

10,067 posts

6:55pm Jan 2nd 16

this is a cute thread

would be a shame if anything happened to it

KarmaDesign

3,970 posts

11:30pm Jan 2nd 16

omg neg, hai there

Sparkssss

1,515 posts

4:59am Jan 3rd 16


basically anything you buy if you're not retarded is gonna work just fine

Quote from Karma IT on the 2nd of January 2016
Good to see you back! Sadly, as much as I like a good natured debate, I gotta agree with this. Cause let's face it, oh wait a second someone already posted...


Either card is going to have ups and downs

Quote from SuperNova on the 2nd of January 2016
... you sir, are too right for your own good.

So, go with Nvidia, have some good times, have some problems. Go with AMD, have some good times, have some problems.

Hang on, there are the Shitson (sorry did I misspell Crimson?) drivers to contend with. No doubt (in my hopeful mind) these will be fixed soon.

Sabes

4,437 posts

8:53am Jan 3rd 16

i5 , 970 , 8gig ram ddr3or4 (depending on chipset)




---
pew pew.

close this shit dribble thread

Darkey

2,984 posts

9:20am Jan 3rd 16


sorry did I misspell Crimson?) drivers to contend with

Quote from Sparkssss on the 3rd of January 2016

The actual driver is fine since the latest update, the problem is the UI still uses some crap from CCC don't know why they didn't just full incorporate everything into the new UI but meh

Avengers

5,259 posts

4:20pm Jan 3rd 16



sorry did I misspell Crimson?) drivers to contend with

Quote from Darkey on the 3rd of January 2016

The actual driver is fine since the latest update, the problem is the UI still uses some crap from CCC don't know why they didn't just full incorporate everything into the new UI but meh

Quote from Sparkssss on the 3rd of January 2016